Časté dotazy
Lze chytré hodinky spárovat s mým telefonem?
- Chytré hodinky lze spárovat se všemi mobilními telefony se systémem Android a iOS (Apple iPhone)
- Pro spárování chytrých hodinek s mobilním telefonem je třeba postupovat podle návodu, který je součástí balení
- Vždy je potřeba na telefonu zapnout Bluetooth a stáhnout a nainstalovat aplikaci pro dané chytré hodinky
Dá se z chytrých hodinek volat?
- Funkci Bluetooth volání přímo z chytrých hodinek mají aktuálně všechny chytré hodinky ARMODD
- Chytré hodinky zároveň upozorní na příchozí hovory, zobrazí zprávy a notifikace
Jakými funkcemi chytré hodinky disponují?
- Přehled všech funkcí naleznete v detailním popisu produktu dole v sekci Parametry po kliknutí Zobrazit více
- Mezi nejčastější funkce patří měření tepové frekvence, kroků, spálených kalorií, spánku a orientační měření krevního tlaku, saturace kyslíku v krvi a dalších zdravotních a sportovních údajů
Jsou chytré hodinky vodotěsné?
- Většina našich zařízení disponuje stupněm krytí IP67 - jsou tedy pouze voděodolné. Chytré hodinky lze ponořit do hloubky 1 metru až na 30 minut. Zařízení s tímto krytím nejsou vhodná k plavání, sprchování, tlakovou vodu, apod - více v sekci návody.
- Výjimkou jsou chytré hodinky ARMODD Silentwatch 7 Pro GPS, které disponují certifikací IP68/3ATM
Jaká je výdrž baterie a jak zařízení správně nabíjet?
- Co se týče výdrže baterie, zde vždy záleží na způsobu používání hodinek. V případě aktivního celodenního používání a v případě, že jsou zapnutá všechna oznámení se mohou hodinky vybít i během jednoho dne. Na jedno nabití běžného užívání zařízení může vydržet 4-7 dní, v pohotovostním režimu až 20 dní.
- Berte prosím v potaz také způsob nabíjení, je potřeba zařízení nabíjet originálním nabíjecím kabelem a adaptérem o napětí 5V/1A. Zacházení neuvedené v návodu k zařízení vede ke snižování výdrže a životnosti baterie.
Jak zamezit odpojování a chytré hodinky správně nastavit?
- S nastavením chytrých hodinek Vám rádi poradíme, do této sekce také přikládáme přesný postup pro zajištění správného chodu zařízení.
- Odpojování - FAQ FitCloudPro
- Odpojování - FAQ WearPro
- Odpojování - FAQ GloryFit
Kdo vyrábí značku ARMODD?
- Značka ARMODD je součástí české společnosti SMARTOMAT s.r.o. kterou jsme založili v roce 2016
- Staráme se o všechny fáze cyklu produktu: od prvního nápadu přes pečlivé ladění jednotlivých funkcí a designu až po marketing, prodej a záruční a pozáruční servis
- Na rozdíl od ostatních značek prodáváme produkty primárně přímo přes vlastní e-shop, dokážeme tak zákazníkům nabídnout produkty za velmi atraktivní ceny
Jaká je na chytré hodinky záruka?
- Na chytré hodinky ARMODD poskytujeme plnou dvouletou záruku
- Zajišťujeme záruční i pozáruční servis v našem vlastním servisním středisku
- Na spolehlivosti produktů si zakládáme, o čemž svědčí více než desítky tisíc spokojených zákazníků a prestižní certifikát Ověřeno zákazníky
Jsou chytré hodinky v češtině?
- Ano, všechny chytré hodinky značky ARMODD mají menu i mobilní aplikaci kompletně v češtině
- Na výběr jsou i další jazyky (např. angličtina, němčina, polština, ukrajinština...)
Jak rychle mi doručíte objednávku?
- Při objednání do 12:00 expedujeme v daný pracovní den
- Standardní doručení je hned druhý den, vždy záleží na zvoleném dopravci.
Kde si mohu stáhnout návod?
- Návod k chytrým hodinkám si můžete stáhnout v sekci Návody
Na displeji hodinek je bublinka i po odstranění přepravní folie.
- Doporučujeme odstranit i druhou krycí folii, která chrání displej při výrobě. Po odstranění výrobní folie je displej v pořádku.